Paul Tang in Alkmaar: een geslaagde bijeenkomst

7 oktober 2018

Gisteren was Paul Tang, delegatieleider en kandidaat-lijsttrekker voor de Partij van de Arbeid in het Europees Parlement, bij ons in Alkmaar! In de stad waar hij opgroeide ging hij over Europa in gesprek. Een geslaagde bijeenkomst met een duidelijke, pro-Europese visie!

Na de opening door onze fractievoorzitter in Alkmaar, David Rubio Borrajo, kwamen verschillende actuele thema’s ter sprake: Wat gebeurt er als werknemers niet meer op hun werkgevers en de overheid kunnen vertrouwen? Hoe beperken wij de belastingsontwijking van grote bedrijven? Welk invloed hebben algoritmes op ons online surfgedrag en dat van onze kinderen? Wat zijn de gevolgen van de Brexit? Hoe om te gaan met het populisme in Europa?

Paul gaf daarbij een duidelijke, pro-Europese visie: Een duidelijke JA voor de politiek die naar de bevolking luistert en nog eens JA voor een Europa van gelijkwaardige lidstaten! Een geslaagde bijeenkomst met een grote belangstelling van leden. Daarna was er tijd om na te praten en verder te discussiëren.

Waar ben je naar op zoek?