Kiezers bedankt!

25 maart 2022

We zouden liegen als we zouden zeggen dat we niet op meer gehoopt hadden, maar willen iedereen die op ons gestemd heeft van harte bedanken. De komende vier jaar blijven we ons met alles wat we hebben inzetten om te bouwen aan een sociaal, duurzaam en inclusief Alkmaar.

Net als veel andere partijen verloor de PvdA Alkmaar een zetel. De fractie bestaat daarmee nog uit drie leden: David Rubio Borrajo, Katinka Kerssens en nieuwkomer Mathijs de Boer. Alle drie kregen zij honderden voorkeursstemmen, net als eerste opvolger Mohamed Nabih. Al deze stemmers willen wij hartelijk bedanken voor hun vertrouwen in onze politici. Gijsbert van Iterson Scholten, Myrthe Wijnkoop, Laura Polder en Diederik Dorbeck blijven eveneens bij de fractie betrokken, als fractie assistent of -ondersteuner. Daarmee heeft de PvdA nog steeds een sterk team om te werken aan de uitvoering van ons verkiezingsprogramma. Betaalbaar bouwen, het tegengaan van energiearmoede en het bieden van perspectief aan de jeugd zijn daarbij onze prioriteiten. Maar ook voor andere onderwerpen, zoals verkeersoverlast in de dorpen, jeugdzorg, armoedebestrijding en de opvang van vluchtelingen in onze gemeente zullen we ons blijven inzetten.

Daarmee hopen we over vier jaar weer van meer kiezers het vertrouwen te krijgen. Door goed te luisteren naar wat er leeft in de samenleving, actief problemen aan te kaarten en altijd pal te staan voor uw belangen. Heeft u ook een probleem waar de fractie zich over zou moeten buigen? Laat het ons weten via [email protected].

Bedankt!

Gijsbert